Kamila Tokarska

Miejscowość: Warszawa

Prowadzenie zajęć online: TAK

Prowadzenie zajęć stacjonarnie: TAK

Jakie zajęcia/treningi prowadzę?

jak zrobić podcast, marka osobista

O mnie:

Ekspertka od podcastów | Mentorka | Kamila Tokarska wspiera w budowaniu marki osobistej poprzez podcasty. Jako introwertyczka pokazuje, że można skutecznie promować swoją działalność bez presji mediów społecznościowych, a podcast może stać się przestrzenią do budowania autorytetu i przyciągania klientów. Jest autorką DobrostanPodcast.pl,prowadzi Szkołę Podcastu, gdzie uczy, jak stworzyć autorski podcast od zera. Jej kursy online i warsztaty stacjonarne pomogły już setkom osób ruszyć z własnym formatem audio. Jest również autorką ebooków: „Jak stworzyć i wypromować autorski podcast”, „Jak wystąpić jako gość w podcaście” Kamila to także mentorka w Youth Jej misją jest pomaganie twórcom w budowaniu silnej marki osobistej poprzez podcasty, ale w sposób zgodny z ich wartościami i bez wypalania się.

Dla kogo skierowane są moje zajęcia/treningi?

kieruje swoją ofertę do ekspertek i ekspertów, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność i przyciągać klientów poprzez podcast. Jej odbiorcy to:  Introwertycy i osoby z ADHD – szukający skutecznego, ale nienachalnego sposobu promocji. Eksperymentatorzy – osoby poszukujące prostych i sprawdzonych metod na rozwój biznesu i marketingu. Biznesy oparte na wiedzy i marki osobiste – coachowie, terapeuci, twórcy społeczności (np. kręgi kobiet, networkingi). Specjaliści, którzy już mają klientów i ambicję na więcej – eksperci w swoich branżach, którzy chcą umocnić swoją pozycję i przyciągać powracających klientów.  Osoby, które wiedzą, że chcą podcast, ale nie wiedzą, jak go zrobić – np. nagrywają już live’y, stories lub były gośćmi w podcastach. Pasjobiznesy i osoby na ścieżce zmiany zawodowej – chcące zarabiać na tym, co kochają, i budować społeczność wokół swojej pasji. Aspirujący influencerzy i twórcy internetowi – podróżnicy, blogerzy, self-publisherzy, muzycy, którzy chcą rozwijać swoją markę i docierać do nowych odbiorców. Pracownicy marketingu i wirtualne asystentki – chcące wykorzystać podcast w pracy dla swoich klientów. Nauczyciele i coachowie językowi – którzy chcą docierać do uczniów i budować swój autorytet w branży edukacyjnej. Fani podcastów – którzy słuchają, inspirują się i chcą zacząć nagrywać własne odcinki. To osoby, które potrzebują prostego i skutecznego narzędzia marketingowego – podcastu, który pomoże im zbudować społeczność, przyciągnąć klientów i zwiększyć widoczność.